Bulikhoz helyszínt keresek, a cégemnek pedig székhelyet

Az első bulimat tízévesen rendeztem a születésnapomon. Nagyon büszke voltam magamra, amiért egyedül választottam helyszínt, dekorációt és ételeket, valamint a vendégek meghívását is én intéztem. Azt hiszem, akkor fogalmazódott meg bennem először, hogy van tehetségem a buliszervezéshez, és hogy tulajdonképpen szívesen foglalkoznék ezzel, amikor felnövök.

Azóta eltelt 15 év, de az álmom nem változott, sőt, csak tovább erősödött. Ma már képzett rendezvényszervező vagyok többéves tapasztalattal, és éppen a saját vállalkozásom beindításának küszöbén állok.

Ilyen fiatalon, ahogy a kortársaim többsége, én sem rendelkezem saját tőkével, így a cégalapítás igen bonyolult folyamat az én esetemben. Éppen ezért örültem annyira, amikor rátaláltam a székhelyszolgáltatóra, amely megmentett engem attól, hogy egy csomó pénzt költsek ingatlanvásárlásra.

A szekhelyszolgaltatas24.hu küldetése, hogy vállalkozók munkáját könnyítse meg azzal, hogy székhelyet biztosít cégüknek. Ezáltal nem szükséges ingatlant vásárolni vagy bérelni adminisztratív központnak, és saját otthonunkat sem kell feláldoznunk erre a célra.

Ha ezt a szolgáltatót választjuk, elérhetővé válik számunkra a Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel településeken. Ez azt jelenti, hogy nincs más dolgunk, mint felvenni a kapcsolatot a székhelyszolgáltatóval, ezt követően pedig már egy órán belül kézhez kapjuk a hozzájárulási nyilatkozatot e-mail útján. És még csak a székhelydíjat sem kell azonnal kifizetnünk, ráérünk vele a szerződéskötésig!

Ahogy az imént említettem, Budapestet és Újlengyelt is választhatjuk cégünk székhelyéül. A fővárosi opció előnyeit, azt hiszem, nem is kell felsorolnom, csak a legfontosabbat emelném ki: könnyen megközelíthető, központi helyszínt kínál cégünk hivatalos otthonának. Az egyetlen hátránya talán, hogy amint az ország legtöbb részén, itt is iparűzési adót kell fizetni.

Ha azonban Újlengyelben helyezzük el vállalkozásunk székhelyét, az iparűzési adó költsége nem fog többé gondot jelenti, ugyanis, ahogy azt a székhelyszolgáltató weboldalán is olvashatjuk, azt ebben a községben az önkormányzat már évtizedek óta 0%-on tartja.

Több szempontból nézve is megéri ezt a székhelyszolgáltatót választani: tapasztalt, megbízható és versenytársaihoz képest extra szolgáltatásokat kínál ügyfelei számára.

A cég több mint egy évtizedes tapasztalattal rendelkezik, ami azt is jelenti, hogy tízéves gyakorlatuk van a hatóságok kezelésében is. Ez igazán jól tud jönni, ha esetleg konfliktusba keverednénk a hatóságokkal, ebben az esetben ugyanis a székhelyszolgáltató fogadná őket és kézbe venné helyettünk a helyzet tisztázását. Ez is olyasmi, ami versenytársai fölé emeli ezt a székhelyszolgáltatást.

A hatóságkezelés azonban nem az egyetlen előnye ennek a cégnek. A legtöbb székhelyszolgáltató mindössze annyit vállal, hogy a 7/2017. IM rendeletben előírtak szerint fogadja a leveleinket (és szkennelve, e-mailben továbbítja nekünk) és kihelyezi a cégtáblánkat. Mindez természetesen ennek a cégnek az esetében is teljesül, ők azonban ezenfelül minden hónap elején postai úton eljuttatják hozzánk az előző hónapban beérkező leveleket. A postaköltséget már eleve tartalmazza a székhelydíj, így ezzel sem kell külön foglalkoznunk.

Rendezvényszervezőként pontosan tudom, milyen körülményes dolog megtalálni a tökéletes helyszínt, és úgy gondolom, ugyanilyen fontos gondosan megválasztani vállalkozásunk székhelyét is. Éppen ezért javaslom a szekhelyszolgaltatas24.hu-t, ugyanis velük nem tudunk mellélőni. Igényelhető a Székhelyszolgáltatás expressz 1 órán belül – Budapest, Újlengyel települések bármelyikén!